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Olaf_-l-_

HRA mod 1.1

Messages recommandés

Image IPBHRA ( HUNGARIAN ROYAL ARMY ) MOD Hungary is the nation of heroes. Germany represents the virtue,France represents the freedom, Italy represents the glory amongstthe nations. Hungary represents the Heroism!Victor Hugo This mod was made to represent the unworthly forgotten battles and acts of the Royal Hungarian Army during World War II, and change the historical misunderstandings around it. Starting from the first moves, ( the decomposition of the former Kingdom of Yugoslavia ) till the end of the war, the mod tries to present the military acts of the Hungarian army as realistic as the game engine allowes. The mod contains the whole arsenal of weapons, that was used by Hungary during the years of war, representing its variation. Large selection of minor nation's units are also included, like: Yugoslavia, Romania and Slovakia, so HRA gives a good soil for further chapters and/or campaigns of theese nations. German, Italian and Soviet units can be found in huge numers as well. Mod Attributes: - New, complately playable nations: Hungary. Yugoslavia, Romania, Slovakia, Italy - Huge mumbers of new, or modified skins and models. Every nation has its unique, and most common units. - New buildings, objects, and bridges - New terrain texture, which gives more realistic look for maps. - New effects - New sounds and sound effects. Every nation's soldier speaks in his own language. - New, higher resolution textures for every unit. - New user interface - Increased sight, double of vanilla BK's (60) but in some cases it's even more, like armored scout cars. The sight of the tanks hasn't changed, because in real life it was hard to see too much of the outside for the tank crew. - Incrased fire range. Depends on the specified unit. Basic fire range is 60, but for AT units: 60-80, Mortars and heavy AA : 80-90, Supporting artillery: 120-150, Light artillery: 200-250, Medium range artillery: 300-400, Heavy artillery: 500-600, Long range artillery: 800-1000 - Increased HP: Mostly affects the artillery units, to remain useable a little longer. Infantry HP doubled. - Motorized unit's rotating speed lowered to its moving speed, to solve the problem of too much unit rotating - Tank tracks are visible for 10 times longer. - Wracks remains visible for much longer. - Reworked water textures, new equipments for moving in the water, much more realistic water crossings. This mod is non commercial, free to use and distribute, but using it's parts in different mods, or commercial mods requires permission from the original author! HRA Team: HungaryblitzRolesz (skins, test, and English translation)AndrewT (Menu and skins) Testers:Rolesz goooliatObersepp Special thanks: Dark Fox, 1C Company and Blitzrieg TeamAlexGENERAL_Z and GZM Teambkfan41ilyakaFasyamoskvichPanzerMeiyerVictorBAlexsejfonGrozni and PanzerBlitz TeamDesertFlakFolgore and Italian BK TeamfeldgraufrostiEisenhansBKPtgdVon_LugerUfiakJozeph_PortaLeonStahlsohleVon OstenSquire JamesJagged SteelritzmodBlitzmodTangramDunkelbadmoonRandell I also want to say thank you for everybody who inspired me with good words, helped me to do my work better,and shaping this mod to be as enjoyable as it could! If someone is missing from the list above, that's only my lightheadness!downloadhttp://www.megaupload.com/?d=GPFEZGP9orhttp://www.mediafire.../?jd8gxdi9ey6a2 En gros ! c'est de la tuerie Modifié par Olaf_-l-_

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Même avis que DOom pour le menu. Saluons le travail effectué.Une chose est sure et malgré la tendance actuelle au tout 3D ; il existe encore pas mal de passionnés de BK. Comme quoi, malgré les années, ce jeu émoustille toujours nos neurones, enfin... ceux qui restent. :P

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Ceux qui reste éffectivement :P Sinon c'est vrai que le vieux moteur de BK motive toujours, je sais pas pourquoi d'ailleurs, peut-être le faite d'avoir une vue fixe et de la 2D combiné avec de la 3D :rolleyes:

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Ceux qui reste éffectivement :P Je sais pas pourquoi d'ailleurs, peut-être le faite d'avoir une vue fixe et de la 2D combiné avec de la 3D :rolleyes:

Je crois que c'est ça, en effet. Ce qui me parait contradictoire, c'est que les jeux de strats actuels en 3D et tout et tout, sont censés nous immerger plus dans l'action. Malheureusement (je parle pour moi) cela provoque l'effet inverse. Alors que BK, du fait de la plus petite taille (c'est vrai) des unités, permet d'avoir une vision beaucoup plus large du champ de bataille et donc d'assurer une meilleure gestion, ainsi qu'une immersion indéniable dans la partie.

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Et pourquoi c'est de la Tuerie ? ;)ca me semble moins réaliste qu'un MK

Parce que il traite des alliés du reich , parce que la campagne est vraiment bien fichu . Parce qu'on peu enfin utiliser des transports maritimes. Et puis bon , il rajoute plein de bâtiment ; de toute façon tout les gros mod sur BK sont indispensables pour les puristes comme moi ! Modifié par Olaf_-l-_

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Par contre la partie sonore est la pire de tout les mod que j'ai joué , c'est mou ! mais mou ! et le pire c'est que l'archive contenant le fichier est corrompu donc impossible a modifié !

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